piektdiena, 2009. gada 18. decembris

Drummer Kaspars: 17-DEC-2009

Nu tā, pirmā ceturkšņa eksāmeni aizvadīti un vairāk vai mazāk nolikti. Atzīmes gan būs zināmas tikai nākamā mācību ceturkšņa sākumā 4 janvārī, bet galvenā ir sajūta, ka esmu visu šo laiku krietni mācījies un neesmu izlidojis nevienā priekšmetā. Protams, vēlējos, lai dažos eksāmenos būtu nospēlējis labāk, bet, no otras puses padomājot, mans līmenis ir tāds, kāds tas ir tagad un tikai turpinot tādā pašā veidā trenēties ir iespējams visu uzlabot. Atļaušos nedaudz paslavēties - saņēmu ļoti labu atzinumu no Digital Drumming pasniedzēja, ka man ļoti labi izdodoties un ka ļoti var redzēt, ka esmu daudz iemācījies (eksāmenā bija jāpasaka pareizi, vai bungu sitieni ir pirms, tieši pa vidu vai aiz bīta, jāspēlē līdzi trim loopiem un jāsagatavo backing track uz PRO TOOLS (ņemot vērā manu vēlmi pelnīt spēlējot Industrial Rock, tieši Digital Drumming ir viens no man vissvarīgākajiem un vismīļākajiem priekšmetiem). Patīkami! :) Vienā no visgrūtākajiem priekšmetiem Playing Technique arī apmierinoši nospēlēju - savam līmenim atbilstoši. Aizvien sāku saprast, ka man nenoķert tos džekus, kas ir "bungu krosisti" un galu galā, kur tad es ar austiņām ausīs un klika + sempliem ausīs baigi aizbēgšu, diezvai tas būs Industrial pildīts ar blāstītiem uz 258bpm un uz augšu. Realitātē jau gan jau iemācīšos, bet nekoncentrēšos uz skriešanu, man labāk groove patīk. Klavierieskaitē, spēlējot remažoru, netīšām iemetu soldiezu, bet to ātri izlaboju, tas tad arī bija pēdējais eksāmens vakar. Nošu lasīšanas eksāmenā arī gāja Ok, ņemot vērā to, ka pirms tam biju pilnīgs idiots šajā ziņā, nošu rakstā neatšķīru pusnošu, ceturtdaļnošu, astotdaļnošu un sešpadsmitdaļnošu sakarības, nemaz nerunājot par trolēm un sekstolēm un kur nu vēl par sadali.

Tagad ar nepacietību gaidu nākamo semestri, jo nākamajā semestrī kā vienu izvēles priekšmetu esmu izvēlējies Intro to Guitar - mācīšos arī giču spēlēt. :)

Kaspars, 17-DEC-2009

Nav komentāru: