trešdiena, 2009. gada 30. decembris

Drummer Kaspars: 24-DEC-2009

Nosēžot augšā līdz 8-ņiem rītā, izdomāju nedaudz atlikties, lai dotos turpināt vakar iesākto LA apskati. Piecēlos 1-nos un devos uz Universal City (Downtown būs citreiz), kas skaitās super-duper galvenais LA enterteinmenta centrs. Vienas pieturas brauciens ar Metro no Holivudas bulvāra un esmu klāt. Lai nokļūtu līdz galamērķim, kas atrodas augšā diezgan stāvam kalnam, tiek dota izvēle - bezmaksas tūristu autobuss vai ar kājām. Izvēlējos otro variantu, jo izkustēties vajag. Augšā paveras skaists skats uz Losu un kalniem. Tā nu pēc pāris minūtēm esmu klāt, un lielais Universal Studios globus veras man pretī un aiz tā daudz dažādu veikalu, ēstuvju iela. Novēroju garu rindu uz vietu, kur ir ieeja pa maksu, tur negāju, jo nevaru tērēties, turklāt, man šķiet, ka tur vairāk ir izklaides sīčiem, varbūt karuseļi u.t.t.. Es devos pačekot veikalus. Vispār interesanti, bez jau pierasto suvenīru veikaliem, kur var dabūt visa veida I Love Hollywood u.t.t. T-kreklus, Oskara figūras un citus sīkumus, ir daudz tieši filmu varoņu tēlu, plakātu un figūru veikali. Man ļoti iepatikās veikals, kur pārdodas figūras no dažādām filmām, tur ir Terminatora, Batman, Jocker un daudzu citu DC un Marvel komiksu figūras, daudz un dažādi komiksi. Siekalu uzsita saldumu veikali, kuros ir visāda ļoti smuka izskata konfektes, kūciņas, cepumi. Knapi noturējos un ātri muku ārā, jo brokastis ta nebija ēstas. Tad nu izlēmu veselīgi paēst un tas man izdevās lieliski - dabūju tunča maizīti ar svaigiem salātiem, tomātiem un sieru, turklāt es dabūju 15% atlaidi kā students, jipī! :). Desertā paņēmu siltu sojas pupiņu putru ar ābolu-kanēļa mērci un brūnā cukura gabaliņiem + svaigi spiestu ābolu sulu. Tas viss kopumā pa nepilniem astoņiem dolāriem. Ilgāku laiku pavadīju veikalā, kur pārdevās dažādu grupu krekliņi, bet nu ļoti smuki un labas kvalitātes. Tur arī meitenēm gotiskā apakšveļa, gotiskās kleitas, korsetes, svārki, kurpes un galvas rotas, ķēdes, nu - pilns aksesuāru komplekts. Iedomājos vienu, kam tas viss dikti patiktu, nedaudz skumji palika... Kādu laiku pastāvēju skatoties un NIN kreklu pa $15.00 un ātri izmuku ārā. Pavēroju, kā cilvēki lidinās aerodromā, interesantākais bija tad, kad instruktors lidinoties dažādus trikus rādīja, par ko beigās saņēma aplausus. Milzīgajā Hard Rock Cafe gan neiegāju, jo iekšā bija maz cilvēku un man noteikti būtu kaut kas jāpaņem, kāds dzeramais, bet taupības nolūkos nocietos, gan jau kādreiz, kad, cerams, man viss būs izdevies, kā sapņoju. Bet Stone Temple Pilots parakstītu ģitāru, No Doubt parakstītas bungas, Megadeth basista James Lomenzo parakstītu 2007 Gigant Tour izmantoto Fender basģitāru un RHCP ģitāru redzēju. :) Uz ķiņi arī neaizgāju, gribējās to 3D Avatar, bet nu - citreiz. Kopumā jāsaka, ļoti labs tas izklaides centrs, paēst var da jebko, ko gribas, jo ir pieejami arī glaunāki restorāni, ne tikai Sushi, Picas un svaigi sendviči. Droši vien aiz tām būdiņām, kur tirgo biļetes arī ir pilns ar daudzām izklaides iespējām, bet tur jau vislabāk doties bariņā, lai interesantāk.

Nu, lūk, tad kādu no turpmākajām dienām aizlaidīšu uz Downtounu.

Kaspars, 24-DEC-2009

Nav komentāru: