ceturtdiena, 2010. gada 2. decembris

Drummer Kaspars: naudas lietas

"Mūzikas augstskolā "Musicians Institute" (ASV) studēju mūzikas programmā Associates Of Degree - Drums. Augstskolas absolvēšana ir paredzēta pēc sešiem mēnešiem un man ir krasi nepieciešamas finanses, lai absolvētu šo skolu. Skolas absolvēšana man ļoti palīdzēs kļūt par mūzikas profesionāli un strādāt mūzikas industrijā visā pasaulē. Šajā skolā pasniedzēji ir augstākās klases profesionāļi, kas seksmīgi darbojas ASV mūzikas industrijā jau daudzus gadus un viņu sniegtās zināšanas ir nenovērtējamas. Es ļoti ceru uz veiskmīgu šī projekta iznākumu, tādēļ labiedarbi.lv man ir nenovērtējami nepieciešams sekmīgs iznākums, no kura ir ļoti atkarīgs, vai es varu turpināt studijas šeit ASV."

Balsot šeit

All I can do. Balsot, starp citu, varot arī no draugiem.lv, ne tikai saņemot kaut kādas īsziņas.

Nav komentāru: